نوشته شده توسط : خلیل

اگر به دنبال مرکز طراحی وب سایت در اراک هستید ، میتوانید این مطلب را مطالعه کنید تا بدانید که اولا طراحی سایت در اراک به سادگی قابل انجام است ، درثانی میتوانید سایتی با کیفیت مناسب و قیمتی معقول داشته باشید. برای اینکه بدانید چطور میتوانید چنین سایتی داشته باشید لطفا مطلب زیر را با دقت بخوانید.

ساخت و طراحی وب سایت فروشگاهی کوچک (minisites) بدون شک ممکن است کمی سخت و طاقت فرسا باشد – امروزه برای فروش محصولات تان مسلماً نیاز به یک وب سایت فروشگاهی برای فروش و بازاریابی آنلاین خواهید داشت. اما برای یادگیری برخی از گام ها در طراحی و ساخت وب سایت گاهی دچار فراز و نشیب خواهید شد.
در روزهای خوب گذشته از کمپین های بازاریابی اینترنتی استفاده می کردید و می دانستید که چقدر باید برای آن هزینه صرف کنید و یا کجا آن را خرج نمایید و اینکه چقدر این بازاریابی اینترنتی برای شما درآمدزایی خواهد داشت. اما امروزه دنیا به صورتی متفاوت حرکت می کند!


بازاریابی اینترنتی – 5 روش سریع و آسان برای طراحی وب سایت فروشگاهی
ساخت آگاهانه نام تجاری (برند) یکی از مهم ترین جنبه های این موضوع است که چرا باید با رسانه های اجتماعی درگیر و در ارتباط باشید. در نهایت شما می توانید میزان آگاهی خود را از طریق تعداد طرفداران برندتان و همچنین تعداد جستجوهای انجام شده برای نام تجاری تان و تعداد بازدیدهای انجام شده از طریق ردیابی لینک ها، تعداد کلمات کلیدی و عبارات کلیدی جستجو شده در ارتباط با کسب و کارتان اندازه گیری نمایید. در نتیجه نیاز به این موضوع دارید که توانایی کنترل این روند و بررسی آن را داشته باشید.


فرآیند ایجاد یک وب سایت کوچک فروشگاهی که محلی است جهت بازاریابان اینترنتی بالقوه و برای بهره وری در وب از آن استفاده می کنند. اگر تمایل به درآمدزایی به صورت آنلاین در اینترنت دارید، این مرحله بسیار ضروری می باشد. در واقع برای جلب توجه مشتری و ایجاد اعتبار در کسب و کار اینترنتی و بازاریابی آنلاین نیاز به طراحی وب سایت فروشگاهی دارید.
اغلب این موضوع به میزان سهم شما در تبادل نظرات و مخاطب قرار دادن افراد بستگی داشته و نشان دهنده تعداد دفعاتی است که نام تجاری شما در مکالمات استفاده شده است. در واقع باید از برنامه های نظارتی (monitoring) برای بررسی پیشنهادات و انتقادات (feedback)ها همانند بررسی رقبای تان استفاده نمایید.


بسیار واضح و آشکار است که چرا در این روند بسیاری از بازاریابان اینترنتی تازه کار در مراحل اولیه و بررسی متوقف می شوند. اما باید بدانید که چندین روش برای انجام این کار وجود دارد. در اینجا به 5 روش مناسب برای بالا بردن سرعت طراحی و ساخت سایت فروشگاهی کوچک و ساده برای پروژه های بازاریابی اینترنتی به شما معرفی می کنیم:
سیگنال های نفوذ و اعتبار شما می تواند با تعداد لینک های ورودی به وب سایت شما یافت شود.نمونهء وب سایت های میکرو بلاگینگ (microbloging) مانند تویتر و شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک می باشد. LinkedINn، یوتیوب و یا foursquare که در آن افراد اقدام به ارسال نظرات (کامنت) و یا like کردن محصولات و خدمات و یا نام تجاری شما می پردازند.

بازاریابی اینترنتی – 5 روش سریع و آسان برای طراحی وب سایت فروشگاهی یک صفحهء فروش به صورت تصویری معمولاً فقط شامل یک ویدئو، چند نکته توضیحی و لینک "سفارش کالا" می باشد. هنگامی که اقدام به ایجاد فیلم ویدئویی مخصوص محصولاتتان کردید، مرحلهء بعدی یعنی ساخت و طراحی وب سایت فروشگاهی کوچک کار ساده ای خواهد بود.

استفاده از فیلم، بسیاری از مشکلات مربوط به طراحی گرافیکی وب، قالب بندی های متن، ایجاد محتوا مخصوص فروش و بسیاری از کد گذاری های HTML را بلافاصله حذف می نماید. بزرگترین منفعت استفاده از فیلم های ویدئویی به عنوان اطلاع رسانی فروش محصولات این است که می توانید محصولات خود را به نمایش بگذارید. این نوع بازاریابی اینترنتی بسیار قدرتمند عمل می نماید.

استفاده از منابع متخصصین

اگر تصمیم دارید که طراحی سایت فروشگاهی خود را به دست افراد متخصص بسپارید، مطمئناً نیاز به بودجه برای پرداخت به طراحان وب سایت این پروژه دارید. اما نکته مثبت آن این است که هزاران هزار طراح وب سایت حرفه ای با استعداد و خلاق برای کمک به شما وجود دارد. وب سایت های مستقلی مانند Elance.com و یا Peopleperhour.com فهرستی از افرادی را به شما ارائه می کنند که قادر به ساخت و طراحی وب سایت کوچک فروشگاهی هستند.
با ظهور رسانه های اجتماعی و ادغام آن با زندگی ما، باعث ایجاد تغییر و وارونه شدن تکنیک های بازاریابی به روش سنتی شده است. اما تکنیک های جدید به ما چیزهای زیادی مانند متدهای جدید و منحصر به فرد بازاریابی اینترنتی یاد داده است که بسیار خلاقانه و نوآوری در این زمینه می باشد.
در بسیاری از این سایت های مستقل، تا زمانی که از نتیجهء کار رضایت نداشته باشید نیازی به پرداخت هزینه نخواهد بود. همچنین کسانی که علاقمند به انجام دادن پروژه شما هستند، برای انجام کار به مقدار هزینهء آن نیز اشاره می کنند. بنابراین انجام پروژه شما در میان این افراد به مناقصه گذاشته می شود. این دو عامل باعث پایین آمدن هزینه ها شده و پروژه شما به بهترین نحو و با بهترین کیفیت با هزینهء مناسب انجام می شود.



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 فروردين 1397 | نظرات ()